Regulamin

Odpowiedzi na pytania

Na wszystkie e-maile odpowiadamy głównie w dni powszechne od poniedziałku do piątku. Ze względu na mnogość zapytań możemy nie odpowiedzieć w ciągu 24h. Na wpłatę za zakupione obuwie i dodatki mają Państwo 7 dni. Po tym czasie cala transakcja zostaje anulowana. Jeśli nie mogą Państwo wpłacić pieniędzy wcześniej niż przez 7 dniem od zakupu proszę o wysłanie e-maila zaraz po zakupie informującego mnie o terminie wpłaty. Tylko w takiej sytuacji zatrzymuję obuwie dla Państwa i nie anuluję transakcji.

Jeśli mają Państwo jakiekolwiek wątpliwości dotyczące obuwia proponuję wpierw skontaktować się z nami zanim Państwo zalicytują.

 

Zamówienie, płatność i wysyłka

W przypadku aukcji zawierających różne kolory danego obuwia prosimy o wiadomość zaraz po zakupie żebyśmy mogli odłożyć odpowiednią parę.

Ponieważ obuwie wystawiane jest także sklepie dlatego żeby mieć stuprocentową pewność że dane buciki posiadamy to prosimy o kontakt w celu zapytania o ich dostępność oraz ich rezerwacji.

Do każdej pary wystawiamy paragon.

Jeżeli chcą Państwo otrzymać fakturę prosimy o wiadomość e-mialową w chwili zakupu. Wiadomość musi zawierać wszystkie dane dotyczące firmy niezbędne do wystawienia faktury.

Za obuwie preferujemy wpłaty na konto bankowe. Wszystkie dane niezbędne do zapłaty otrzymają Państwo w e-mailu od allegro zaraz po wygranej aukcji.

W tytule przelewu wystarczy podać Imię i Nazwisko oraz nr zamówienia. Przelewy nie zawierające tych danych mogą spowodować opóźnienia w realizacji zamówień. Za takie opóźnienia odpowiada klient, wtedy termin wysyłki od zaksięgowania wpłaty może być znacznie późniejszy.

W przypadku zniszczenia, uszkodzenia, zaginięcia obuwia zastrzegamy sobie prawo do odmowy realizacji transakcji choć mamy nadzieję, że takich sytuacji nie będzie w ogóle.

Najczęściej obuwie jest wysyłane do 2 dni od momentu zaksięgowania pieniędzy za przedmiot oraz koszt przesyłki na naszym koncie (nie liczymy dnia wpłynięcia całej wpłaty).

Jeśli zależy Państwu na wiadomości o dacie wysyłki prosimy o e-maila.

 

Rzeczywisty kolor obuwia a kolor butów na zdjęciu.

Ze względu na indywidualne ustawienia komputera (w tym jego ekranu) oraz zastosowania zdjęć cyfrowych kolor butów prezentowanych na zdjęciach może nieznacznie różnić się koloru rzeczywistego. Nie przyjmujemy reklamacji wynikających z tego powodu.

Wszystkie buty sprzedawane w sklepie są nowe.

Sprzedawane obuwie normalnie jest wystawiane w sklepie i może być przymierzane przez innych klientów. Jeśli w danym fasonie i kolorze posiadamy obuwie nie mierzone to wysyłamy nie przymierzane. Jeśli posiadany tylko jedna parę w danym rozmiarze mogą Państwo otrzymać obuwie przymierzane.

Jeżeli chcą Państwo wiedzieć czy mamy nie mierzone obuwie w Państwa rozmiarze proszę o wiadomość.

 

Wymiana obuwia

Na wymianę obuwia mają Państwo 14 dni od momentu otrzymania butów. Wymianie podlega jedynie obuwie nowe i nie zawierające znamion użytkowania. Obuwie nie może być uszkodzone. W przypadku wymiany obuwia klient płaci za przesyłki w obie strony (od klienta do nas oraz powrotnej).

Obuwie musi być w niezniszczonym oryginalnym kartoniku. Paczkę należy wysłać na adres sklepowy po uprzedniem przesłaniu wiadomości o chęci wymiany obuwia żebyśmy mogli odłożyć odpowiednią parę.

Nie przyjmujemy żadnych przesyłek pobraniowych dlatego prosimy o nie wysyłanie takowych gdyż u nas nikt takich nie odbierze, a Państwo narażą się na dodatkowe koszty.

Do obuwia prosimy dołączyć paragon oraz kartkę z wzorem i rozmiarem obuwia, na które jest przedmiot wymieniany.

 

Gwarancja i reklamacja

Na naszych sprzedajemy obuwie których współczynniki reklamacyjne są ok 1% tzn, że zaledwie jedna para na 100 jest reklamowana przez naszych klientów. Z góry przykro nam, że spotyka to właśnie niektóre osoby stąd zawsze staramy się, by reklamacje podstawne były rozpatrywane jak najlepiej dla klienta jak to jest możliwe.

Najczęściej gwarancja jest do roku lub do wyraźnego zużycia obuwia, chyba że w opisie aukcji znajduje się inna informacja.

Jeżeli w chwili otrzymania obuwia stwierdzą Państwo, że buty są niezgodne z opisem aukcji, posiadają wady, które zostały przeoczone podczas pakowania prosimy o kontakt e-mailowy z nami.

Reklamacje obuwia są rozpatrywane zgodnie z Ustawą Rady Ministrów z 27 lipca 2002 roku o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu Cywilnego ( Dz.U. Nr 141 poz. 1176).

Wszystkie reklamacje są rozpatrywane na podstawie paragonu lub faktury wystawionej w dniu zakupu. Do reklamacji należy dołączyć protokół reklamacyjny zawierający krótki opis uszkodzeń. Protokół reklamacyjny możemy wysłać do wydrukowania i wypełnienia, a następnie przysłania wypełnionego formularza i paragonu z obuwiem.

Reklamacji podlega między innymi: rozklejenie, rozprucie czy pęknięcie.

Gwarancji nie podlega: obuwie posiadające uszkodzenia mechaniczne (gum, zamków, lycry, ozdób, obcasów itp); obuwie uszkodzone w wyniku nieprawidłowej lub braku konserwacji (powstawanie odbarwień czy przetarć); wygoda obuwia oraz elementy ozdobne jak guziki ćwieki czy spinki; farbowanie stóp lub odzieży w butach zawierających kolorowe wkładki, w tym naturalnie barwione wkładki (farbowanie zależy od właściwości potu i skóry stopy, jeżeli mają Państwo często problemy z farbowaniem zalecamy zakup obuwia z wkładkami o naturalnym kolorze skory lub stosowania specjalnych preparatów zmniejszających ryzyko barwienia skóry); załamania i zmarszczenia wynikające z typowych właściwości skóry oraz jej różnice w strukturze i kolorze powstałe w trakcie użytkowania obuwia; przemakanie obuwia; obuwie z wadami jawnymi widocznymi w dniu zakupu(otrzymania przesyłki); naturalne zużywanie obuwia, w tym także fleków podczas chodzenia.

W przypadku reklamacji wad ukrytych klienta nie może żądać zwrotu gotówki. Jeżeli obuwie można naprawić to jest ono naprawiane. W przypadku gdy obuwia nie można naprawić to wysyłamy do Państwa nową parę. W tych przypadkach my płacimy za przesyłkę zwrotną do Państwa, a Państwo do nas.

Reklamacje są rozpatrywanie w ciągu 14 dni roboczych od otrzymania przedmiotu od Państwa. Jest to termin na poinformowanie klienta o sposobie załatwienia reklamacji (poinformowaniu np. o naprawie), a nie otrzymania go przez klienta z powrotem. Gdy my otrzymamy obuwie od producenta lub jego przedstawiciela wysyłamy buty do klienta.

W przypadku bezpodstawnego roszczenia gwarancyjnego klient pokrywa koszty przesyłki w obie strony.

Do rozpatrzenia reklamacji przyjmujemy wyłącznie obuwie czyste i suche!

W przypadku obuwia niewyczyszczonego wysyłamy buty z powrotem do klienta na jego koszt.

Zawsze staramy się załatwić wszystkie spory polubownie najczęściej na korzyść klienta. Wszelkie spory wynikające z realizacji transakcji z naszą firmą będą rozstrzygane przez sąd powszechny właściwy za względu na siedzibę Sprzedawcy.


Zwrot obuwia

Na poinformowanie mnie o zwrocie mają Państwo 14 dni od zakupu obuwia. Na odesłanie obuwia z paragonem/fakturą i formularzem zwrotu mają Państwo 14 dni od dnia poinformowania mnie o chęci zwrotu. Sprzedający nie ponosi kosztów transportu w przypadku bezpośredniego zwrotu towaru.

Zwrotowi podlega jedynie obuwie nowe i nie zawierające znamion użytkowania. Obuwie nie może być uszkodzone. W przypadku zwrotu obuwia klient płaci za przesyłkę butów do nas. Obuwie musi być w niezniszczonym oryginalnym kartoniku. Paczkę należy wysłać na adres sklepowy.

Nie przyjmujemy żadnych przesyłek pobraniowych dlatego prosimy o nie wysyłanie takowych gdyż u nas nikt takich nie odbierze, a Państwo narażą się na dodatkowe koszty.

W przypadku zwrotu kupujący pokrywa koszty przesyłki od nas do klienta po zakupie i wpłacie za przedmiot (pierwsza przesyłka do klupującego po zakupie nowego obuwia) oraz koszty przesyłki związane z odesłaniem towaru do sprzedającego na zwrot.

Do obuwia prosimy dołączyć paragon z formularzem zwrotu, którego doślemy po poinformowaniu nas o zwrocie obuwia.

Przelew zwrotny za obuwie realizujemy do 14 dni od otrzymania paczki z obuwiem, paragonem i formularzem zwrotu.

 

Dane firmy:
Sanojca Krzysztof
Oś. Przylesie 4/15
62-004 Czerwonak
777-102-22-04
630366006
pieknebuty.pl@wp.pl
Firma zarejestrowana w Urzędzie Gminy Czerwonak.

Adres sklepowy:
Sklep Obuwniczy Sanojca Krzysztof
ul. Dąbrowskiego 70
60-523 Poznań

Jeżeli mają Państwo jakiekolwiek pytania odnoście przedmiotów czy realizacji zamówień prosimy o wiadomość przed zakupem przedmiotu.

Zapraszamy do zaglądania na nasze aukcje.